سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی 
  • دارای 16 پورت
  • Supports 9,216 byte jumbo frames
  • پشتیابنی از قابلیت Store and-Forward 
  • استاندارد IEEE 802.3 10BASE-T Ethernet, IEEE 802.3u 100BASE-TX Fast Ethernet, IEEE 802.3ab, 1000BASE-T Gigabit Ethernet, ANSI/IEEE 802.3 NWay auto-negotiation, IEEE 802.3x Flow Control
  • پشتیبانی از قابلیت QoS
  • غیرمدیریتی

معرفی سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C

امروز قصد بررسی و معرفی سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C از برند دی لینک (D-Link) را داریم. دی لینک از شرکت های پیشرو در زمینه ساخت و توسعه محصولات اتصال شبکه برای مشاغل کوچک، شرکت های متوسط ​​تا بزرگ است، که دریافت کننده جوایز مختلف در زمینه سیستم های بی سیم می باشد. شرکت سازنده سوئیچ شبکه دی لینک با استفاده از به روزترین تکنولوژی در زمینه شبکه های IT  تقاضای مشتریان را در سطوح SOHO ، SMB و Enterprise برآورده کرده است. امروزه سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C به دنیا کمک می کنند تا اتصال سریع و آسانی را به روتر وای فای، دوربین تحت شبکه، دستگاه اسمارت هوم (smart home) و… داشته باشند. شرکت دی لینک سعی داشته محصولاتی با کیفیت بالا، نصب و راه اندازی آسان و کاربردی و قیمت به صرفه ارائه دهد.

تصور کنید مدیر یک شرکت کوچک هستید که به تازگی شرکت تان را ارتقا داده اید و افراد بیشتری را استخدام کرده اید اما ناگهان متوجه می شوید، دستگاه وای فای شما سرعت مناسبی را ارائه نمی دهد و نمیتوانید به صورت همزمان دستگاه چاپگر و دوربین تحت شبکه خود را به شبکه متصل کنید. در این زمان سوئیچ شبکه به کمک شما می آید. با کمک سوئیچ شبکه میتوانید تمام دستگاه های خود را از جمله روتر، دوربین تحت شبکه، کامپیوتر، چاپگرهای تحت شبکه را به هم متصل کنید. و از کیفیت بالا در سرعت انتقال اطلاعات لذت ببرید. در واقع سوئیچ شبکه وسیله ای است که دستگاه ها را در یک شبکه محلی (LAN) به هم متصل می کند و اطلاعات را یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل می کند.

 در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C را مشاهده می کنید.

سوئیچ شبکه به ما کمک می کند تا اطلاعات را با سرعت بالاتری در مقایسه با اینترنت ارسال و چندین دستگاه را به هم متصل کنیم. سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C یک سوئیچ دسکتاپی غیر مدیریتی، با 16 پورت و اتصال 10/100 است، که اتصال را برای کسب و کار های SOHO، متوسط تا بزرگ فراهم می کند. این سوئیچ شبکه با داشتن ویژگی غیرمدیریتی قابلیت نصب آسان را برای کاربران فراهم کرده است که می توانید برای بازی های آنلاین، مشاهده فیلم های ویدئویی و انتقال سریع اطلاعات استفاده کنید.

مشخصات سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C

این سوئیچ شبکه با 16 پورت به ما کمک می کند 16 دستگاه را به شبکه متصل کنیم و با سرعت 10/100 مگابایت بر ثانیه دارای 8k جدول مک (MAC) آدرس، تعداد پورت RJ-45 از بهترین مدل های این برند می باشد. در قسمت روبرویی سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C نشانگرهای LED قرار دارند که وضعیت روشن / خاموش، اتصال کابل ها و در صورت چشمک زدن انتقال اطلاعات را نشان می دهد. سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C با وزن یک کیلوگرم  و ابعاد 282*151*44 mm و بدنه مشکی رنگ در قسمت روبرویی به رنگ استیل و نشانگر های LED است. سوئیچ شبکه برای اینکه بتواند عملکرد درستی در شبکه داشته باشد نیاز دارد که مک آدرس همه دستگاه های متصل به خود را ردیابی و ذخیره نماید و این سوئیچ شبکه با جدول 8k ظرفیت مناسبی برای ذخیره سازی دارد.

از قابلیت های این سوئیچ شبکه می توان استاندارد IEEE 802.3az Energy-Efficient Ethernet صرفه جویی در انرژی و کاهش گرما به صورت خودکار را نام برد. به این صورت که زمانی که کامپیوتر ها خاموش هستند یا در شبکه ترافیکی نباشد شناسایی می شود و پورت ها را به حالت استند بای قرار می دهند. سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C مصرف برق را برای هر پورت متصل به کابل متصل به آن بهینه می کند و تنها به اندازه برق مورد نیاز استفاده می کند.

این سوئیچ شبکه غیرمدیریتی بوده و قابلیت نصب و اجرای آسانی دارد. مدل ارسال اطلاعات در این سوئیچ شبکه به صورت Store-and-Forward می باشد به این معنی که سوئیچ قبل از دریافت اطلاعات به صورت کامل، اقدام به ارسال نمی کند. همچنین قابلیت QoS را پشتیبانی می کند. این تکنولوژی جهت بهبود کیفیت اطلاعات می باشد که در سرویس های VIOP، Video Streaming کاربرد دارد. سرعت انتقال اطلاعات این سوئیچ در حالت (Ethernet) 20 Mbps و در حالت (Fast Ethernet) 200 Mbps می باشد.

سایر ویژگی ها و برتری های هوشمند سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016C به شرح زیر می باشد:

  • دارای یک سال گارانتی
  • دارای 16 پورت
  • Auto MDI/MDIX crossover for all ports
  • Secure store-and-forward switching scheme
  • Full/half-duplex for Ethernet/Fast Ethernet speeds
  • Supports 9,216 byte jumbo frames
  • پشتیبانی از قابلیت Store and-Forward 
  • استاندارد IEEE 802.3 10BASE-T Ethernet, IEEE 802.3u 100BASE-TX Fast Ethernet, IEEE 802.3ab, 1000BASE-T Gigabit Ethernet, ANSI/IEEE 802.3 NWay auto-negotiation, IEEE 802.3x Flow Control
  • پشتیبانی از قابلیت QoS
  • غیرمدیریتی
برند

دی لینک

ابعاد

282.2*151*44.5 mm

وزن

1.06 kg

سایر ویژگی ها

دارای 16 پورت پشتیبانی از قابلیت QoS  غیرمدیریتی  پشتیبانی از قابلیت Store and-Forward

محصولات پیشنهادی