دوربین تحت شبکه مدل KI-S200SC80Z32

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات دوربین تحت شبکه کی دی تی KDT را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت دوربین تحت شبکه مدل KI-S200SC80Z32 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 2 سال گارانتی بدون قید و شرط ایمن ارتباط
  • قابلیت دید در شب هوشمند
  • پشتیبانی از میکرو SD با ظرفیت 256GB
  • بدنه بسیار مقاوم در برابر آب و گرد و غبار با درجه IP67
  • سرور انتقال تصویر در ایران
  • پشتیبــــانی از H.264+ / H.265+
  • پشتیبـــانـی از ONVIF ورژن 2.6
  • قابلیت Defog, HLC, BLC, WDR

مشخصات دوربین تحت شبکه مدل KI-S200SC80Z32

دوربین تحت شبکه مدل KI-S200SC80Z32 یک دوربین مداربسته اسپید دام است، که توسط کمپانی کی دی تی (KDT) ساخته و روانه بازار شده است. درباره این نوع دوربین تحت شبکه باید بیان داشت که دوربین اسپید دام (Speed Dome) یکی از قوی ترین ها در میان انواع دوربین مداربسته بوده و در جهت کنترل تردد و بررسی جزییات استفاده می شود. دوربین مدار بسته اسپید دام با نام هایی همچون دوربین گردان، دوربین PTZ مخفف Pan Tilt Zoom و دوربین چرخشی در بازار رواج دارد. از نظر ظاهری این دوربین ها مشابه دوربین های دام هستند، اما با این تفاوت که قابلیت چرخش دارند و بسیار پیشرفته تر می باشند. کاربرد اصلی دوربین تحت شبکه مدل KI-S200SC80Z32 که یکی از همین دوربین های قوی می باشد معمولا در محیط های بزرگ است. زیرا این دوربین تحت شبکه دارای زوم یا بزرگنمایی قدرتمند است که می تواند مسافت های دور را به آسانی تشخیص دهد.

دوربین تحت شبکه مدل KI-S200SC80Z32 از آخرین فناوری های روز دنیا بهره می برد و دارای قابلیت های مفیدی می باشد که در ادامه به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت. حسگر تصویری این محصول یک سنسور 8 مگاپیکسلی استارلایت CMOS (1/1.8) است که ساخته شده توسط کمپانی سونی کشور ژاپن می باشد. ادغام این سنسور با لنز اپتیکال 32X در ابعاد 4.7~150.4 میلی متری موجب ارائه عملکرد فوق العاده توسط این دوربین تحت شبکه خواهد شد. به علاوه رزولوشن تصاویری که از این لنز خارج می شوند 8 مگاپیکسل یا به عبارتی 3840*2160 و سایز CASE آن 9 است. از لنز و سنسور که بگذریم، ویژگی مهم بعدی این دوربین تحت شبکه نوع CPU آن خواهد بود.

همانطور که می دانید پردازشگر یکی از مهم ترین اجزای یک محصول الکترونیکی می باشد، که برای این دوربین نظارتی از نوع Dual-Core ARM2 × A53@1400HZ است. همچنین مشخصا از نام این محصول پیداست که این دوربین تحت شبکه برای انتقال تصاویر و اصوات نیازی به کابل ندارد و به صورت تحت شبکه کار خود را به انجام می رساند. بنابراین شما قادر خواهید بود برای تامین نیروی برق و هم چنین برقراری ارتباط با شبکه آن را به یکی از انواع سوئیچ شبکه مانند سوئیچ شبکه POE متصل کرده و شروع به ضبط تصاویر در محل نصب دوربین کنید. لازم به ذکر است که با توجه به کارکرد تحت شبکه این محصول دارای ادرس IP منحصر به فرد در شبکه می باشد که حداکثر تعداد 10 کاربر با استفاده از این IP می توانند به مدیریت و مشاهده تصاویر و صداهای ضبط شده توسط دوربین تحت شبکه مدل KI-S200SC80Z32 به صورت آنلاین و زنده بپردازند.

ویژگی های دوربین تحت شبکه مدل KI-S200SC80Z32

در زمینه ویژگی های مرتبط با تصاویر می توان به قابلیت های اصلاح تصویری همچون DWDR، BLC، HLC ،DEFOG، ROI و 120db WDR اشاره کرد که دست شما را به هنگام تنظیمات مورد نیاز باز میگذارند. از آنجاییکه ممکن است با این مفاهیم آشنایی نداشته باشید در ادامه به ارائه توضیح مختصری راجع به برخی از آنها خواهیم پرداخت. به عنوان مثال یک دوربین دارای تکنولوژی WDR از دو چیپ پردازش تصویر تشکیل شده است، چیپ اول با سرعت شاتر بالا جزئیات فضای پر نور را ثبت می کند و چیپ دوم با سرعت شاتر پایین تر، جزئیات تصویر محیط های کم نور را پردازش می کند. بدین ترتیب می توان از یک منطقه به طور همزمان دو فریم دریافت کرد. از ترکیب این دو فریم توسط پردازشگر، تصویری با نور یکنواخت ثبت می شود و جزئیات در تصویر به دست آمده در هر دو زمینه ی تاریک و روشن نمایش داده می شود.دوربین تحت شبکه مدل KI-S200SC80Z32تکنولوژی HLC نیز در دوربین مداربسته مخفف High Light Compensation است. این ویژگی در دوربین تحت شبکه مدل KI-S200SC80Z32 باعث کاهش نقطه های پر نوری که در تصویر هستند می شود. مثلا نور چراغ های اتومبیل ها را کاهش داده و باعث خوانایی شماره پلاک در تصاویر ضبط شده می شود. در مورد ویژگی DWDR که به عنوان جایگزین اقتصادی برای WDR طراحی شده است می توان گفت که  DWDR مخفف Digital Wide Dynamic Range است. در این روش، تصاویر با طیف های گسترده نوری، به صورت نرم افزاری و بدون نیاز به دو چیپ تصویر، پردازش می شوند.  به همین دلیل، تاثیر آن بسیار ناچیز است و تفاوت بسیاری با WDR دارد.

سایر ویژگی های هوشمند و برتری های دوربین تحت شبکه مدل KI-S200SC80Z32 به شرح زیر می باشند:

  • تشخیص عبور از خط
  • تشخیص ورود به منطقه
  • تشخیص حرکت
  • سازگاری از طریق ONVIF VER 2.4، PROFILE S، CGI، SDK، API
  • روش استریمینگ Unicast و Multicast
  • زوم دیجیتال 16X
  • پروتوکل های HTTPs, HTTP, TCP/IP V4-V6, ICMP, RTSP, UDP, NTP, DHCP ,DDNS, FTP, SNMP-V1-V2-V3, UPNP, SIP NAT و 
  • سرعت شاتر: دستی (1/3 ~ 1/100.000)، خودکار

دیتاشیت دوربین تحت شبکه KI-S200SC80Z32pdf

برند

کی دی تی (kdt)

درگاه SD CARD

پشتیبانی از میکرو SD با ظرفیت 256 GB

لنز

32X Optical Lens (4.7~150.4mm)

رزولوشن

3840*2160 (8MP)

حداقل روشنایی

Color: 0.001 Lux

CPU

Dual-Core ARM 2 x A53@1400MHz

حسگر تصویری

8MP Starlight (Sony-Japan) Cmos Sensor (1/1.8”)

محصولات پیشنهادی