دوربین تحت شبکه مدل KI-B45ST80A

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات دوربین تحت شبکه کی دی تی KDT را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت دوربین تحت شبکه مدل KI-B45ST80A را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 5 سال گارانتی بدون قید و شرط ایمن ارتباط
  • قابلیت دید در شب هوشمند
  • پشتیبانی از میکرو SD با ظرفیت 256GB
  • بدنه بسیار مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
  • سرور انتقال تصویر در ایران
  • پشتیبــــانی از H.264+ / H.265+
  • قابلیت Defog, HLC, BLC, WDR

مشخصات دوربین تحت شبکه مدل KI-B45ST80A

دارا بودن امکانات سخت افزاری سطح بالا و بهره مندی از به روز ترین فناوری های حال حاضر در دنیا دوربین تحت شبکه مدل KI-B45ST80A را به یک دوربین مداربسته تحت شبکه ایده آل برای کسانی که به دنبال پیشرفت همگام با تکنولوژی هستند تبدیل می کند. پردازشگری که دوربین تحت شبکه مدل KI-B45ST80A بولت موتورایز از آن بهره میبرد پردازشگر HI3519V می باشد که همراه با سنسور SONY استارلایت ساخت ژاپن منجر به عملکرد قوی و فوق العاده این دوربین نظارتی خواهد شد. CPU آن نیز از نوع باکیفیت 1400@DUAL-CORE ARM2*A53 مگاهرتز می باشد.

سیستم REAL WDR کمک میکند تا تصاویر با فریم 30 و رزولوشن 8 مگاپیکسل با کیفیت 4K از این دوربین مداربسته خارج شوند. رنگ بندی این تصاویر خروجی طبیعی و زیبا و مطابق با سلیقه ایرانی ها می باشد و دارای رنگ های بیش از حد گرم یا سرد نیستند. سیستم TRUE WDR نیز می تواند تصاویری با شرایط ایده آل حتی با وجود بالاترین تضاد های نوری منعکس شده به دلیل محل نا مناسب نصب ایجاد نماید. لنز دوربین تحت شبکه مدل KI-B45ST80A از نوع Motorized Fast Auto Focus با ابعاد 2.7~13.5 میلی متری است و از جنس تمام شیشه موتورایز با قابلیت فوکوس خودکار پیوسته می باشد. این لنز نور را به سنسور سونی starlight رسانده و هدف آن از این عمل جلوگیری از پایین آمدن کیفیت تصاویر یا مات شدن آنها پس از گذشت مدتی از شروع استفاده می باشد.دوربین تحت شبکه مدل KI-B45ST80Aبه علاوه این دوربین دارای 2 عدد ال ای دی سفید و مرئی با توان 6 وات و همچنین 2 نوع لنز دارای زاویه های متفاوت است که با هر نوع زمان بندی یا برنامه ریزی هوشمند یا دستی می تواند فعال شود و اقدام به ایجاد لوکس نوری لازم برای فیلم برداری از محیط تا 50 متر در تاریکی مطلق جهت دید در شب رنگی نماید. لازم به ذکر است که این ویژگی بسیار خاص و منحصر به فرد است و معدود دوربین هایی از آن برخوردار هستند. همچنین هنگام استفاده از ویژگی دید در شب هوشمند این دوربین تحت شبکه می تواند میزان تابش اشعه مادون قرمز را به نسبت فاصله ای که با اشیای مختلف در محیط دارد تعیین کند و تصاویر را در شفاف ترین حالت ممکن فیلم برداری نماید.

ویژگی های دوربین تحت شبکه مدل KI-B45ST80A

دوربین تحت شبکه مدل KI-B45ST80A در ابعاد 275*102 میلی متر طراحی شده است و دارای قابلیت POE می باشد. بدین ترتیب می توانید آن را بدون داشتن دغدغه کابل کشی های پر هزینه به نقاط دور از دسترس مانند سقف به سوئیچ شبکه poe خود متصل کرده و اقدام به یکپارچه سازی تجهیزات ویپ یا تحت شبکه خود نمایید. این محصول دارای درگاه SD CARD تا ظرفیت 256 گیگابایت جهت ضبط تصاویر فیلم برداری شده نیز می باشد که شما را از داشتن NVR جداگانه و هزینه های اضافی بی نیاز میکند.

کمپانی کی دی تی تضمین کرده است که بدنه تمام آلومینیومی با پوشش رنگ پودری این محصول به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نخواهد شد، به علاوه داشتن گارانتی 5 ساله طلایی و بی قید و شرط این محصول خیال خریداران گرامی را آسوده خواهد کرد. پایه باکیفیت این دوربین تحت شبکه قابل تنظیم در زوایای متفاوت بوده و دارای یک پیچ تنظیم مرکزی است که می تواند در بدترین شرایط جوی و خرابکاری ها بدنه دوربین را محکم و در جای خود ثابت نگه دارد. بدنه این دوربین نظارتی با داشتن استاندارد IP67 و گواهینامه IK10 دارای حداکثر مقاومت لازمه در برابر آب و رطوبت و ضربات وارده می باشد.

قابلیت های مهم دوربین تحت شبکه مدل KI-B45ST80A به صورت مختصر به شرح زیر است:

  • پشتیبانی از میکرو SD با ظرفیت 256 گیگابایت
  • پشتیبانی از ضبط اضطراری ANR
  • داشتن بدنه ضد آب و گرد و غبار با درجه IP67
  • سرور انتقال تصویر در ایران
  • قابلیت دید در شب هوشمند
  • قابلیت DWDR، BLC، HLC و DEFOG
  • پشتیبانی از +H.264 و +H.265
  • 17 قابلیت هوشمند جهت شروع ضبط

دیتاشیت محصول دوردوربین تحت شبکه مدل KI-B45ST80Aبین تحت شبکه KI-B45ST80A

برند

کی دی تی (kdt)

حافظه

256 گیگابایت

POE

دارد

جنس بدنه دوربین

بدنه آلومینیومی بسیار مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

قابلیت دید در شب هوشمند

دارد

سایر امکانات و قابلیت ها

سرور انتقال تصویر در ایران قابلیت DWDR، BLC، HLC و DEFOG پشتیبانی از +H.264 و +H.265 17 قابلیت هوشمند جهت شروع ضبط

محصولات پیشنهادی