سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-24PC-L

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-24PC-L را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه کارکرده
  • دارای 24 پورت اترنت (10/100)
  • پشتیبانی از قابلیت POE
  • دارای 2 پورت دو منظوره Uplink جهت اتصال ماژول SFP یا پورت RJ-45 (10/100/1000)
  • دارای DRAM معادل 64 مگابایت
  • قابل نصب روی Rack-mountable – 1U

مشخصات سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-24PC-L

در این قسمت قصد بررسی مشخصات و ویژگی های سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-24PC-L را داریم. این سوئیچ شبکه کارآمد یکی از سوئیچ شبکه های سری پرطرفدار Cisco Catalyst 2960 می باشد. این سری از قابلیت های صدا، ویدئو، داده و دسترسی بسیار امن پشتیبانی می کند. قابلیت مقیاس پذیری یکی دیگر از ویژگی های این سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو میباشد. با استفاده از این سوئیچ میتوانید نحوه مدیریت را همانطور که کسب و کار شما نیاز دارد تغییر دهید. به علاوه این سوئیچ مزایای امنیت پیشرفته از جمله Cisco TrustSec برای ارائه احراز هویت، دسترسی کنترل و مدیریت خط مشی امنیتی، گزینه های عملکرد اترنت چندگانه سریع یا گیگابیتی، Cisco EnergyWise برای مدیریت انرژی و ارائه شبکه مقیاس پذیر را ارائه میدهد.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-24PC-L یک سوئیچ لایه 2 میباشد که سهولت استفاده در آن بهبود یافته است و عملیات تجاری بسیار ایمن، پایداری بهبود یافته و تجربه شبکه بدون حاشیه را ارائه می‌دهد. به طور کلی انواع سوئیچ شبکه سیسکو از سری 2960 سوئیچ‌ های دارای دسترسی با پیکربندی ثابت هستند که برای شبکه‌ های تجاری، متوسط ​​و شعبه‌ ها طراحی شده‌ اند تا هزینه کل مالکیت کمتری را ارائه دهند و مقرون به صرفه تر باشند. سوئیچ های سری 2960 می‌توانند هزینه مالکیت کمتری را برای استقرار هایی که دارای آیپی فون های سیسکو، نقاط دسترسی Cisco Aironet® LAN بی‌سیم (WLAN) یا هر دستگاه پایانی سازگار با IEEE 802.3af را در بر می‌گیرند، فراهم کنند.

لازم به ذکر است که سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-24PC-L با نرم افزار پایه LAN این موارد را نیز ارائه می دهد: 1) آپلینک های دو منظوره برای انعطاف پذیری گیگابیت اترنت آپلینک، امکان استفاده از پیوند مسی یا فیبر را فراهم می کند. هر پورت آپلینک دو منظوره دارای یک پورت اترنت 10/100/1000 و یک پورت اترنت گیگابیتی مبتنی بر SFP است که هر بار یک پورت فعال است. 2) 24 پورت اتصال دسکتاپ اترنت سریع. 3) تنظیمات PoE با حداکثر 15.4 وات در هر پورت. 4) طیف گسترده ای از ویژگی های نرم افزار برای ارائه سهولت کار، عملیات تجاری بسیار ایمن، پایداری و تجربه شبکه بدون مرز.

ویژگی های سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-24PC-L

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-24PC-L را شاهده می کنید.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-24PC-L را شاهده می کنید.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-24PC-L همانند سایر سوئیچ شبکه های سری 2960 شبکه بدون حاشیه سیسکو را فعال می کند. شبکه‌ های بدون مرز در طراحی جدید سیسکو، تجربه فضای کاری جدید را ارائه می‌دهند و میتوانند هر کسی را در هر مکان، با استفاده از هر دستگاهی، به هر منبعی به صورت ایمن، قابل اعتماد و شفاف متصل کند. معماری شبکه‌ های بدون مرز سیسکو به چالش‌ های اصلی فناوری اطلاعات و کسب‌ و کار می‌ پردازد تا با نزدیک‌ تر کردن تعاملات به کارمند و مشتری، تجربه‌ ای واقعاً بی نظیر ایجاد کند. سوئیچ شبکه POE سیسکو WS-C2960-24PC-L، به دلیل بهره‌مندی از قابلیت POE برای انواع محیط های کاری مناسب میباشد.

تجربه بدون مرز تنها با عناصر شبکه هوشمند طراحی و معماری شده برای پاسخگویی به نیاز های یک فضای کاری جهانی امکان پذیر است. دسترسی به شبکه سیسکو جزء اصلی این معماری است که خدمات مختلف شبکه بدون مرز مانند تحرک، امنیت، پایداری، EnergyWise و سهولت عملیات را برای افزایش بهره وری و کارایی عملیاتی امکان پذیر می کند. وقتی دسترسی به شبکه هوشمند باشد، هویت کاربر و همچنین محل حضور کاربر در شبکه را می‌داند. می داند چه چیزی به شبکه متصل می شود تا به طور خودکار شبکه را برای QoS و تحویل فراهم کند و برای بهینه سازی تجربه کاربر از خدمات آگاه می شود.

تنها با استفاده از شبکه دسترسی هوشمند، شرکت شما می تواند بدون حاشیه ایمن و شفاف کار کند. کسب و کار شما می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و عملیات را با کارایی بهتر کسب و کار ساده کند. راه حل Cisco Network Access for Borderless یکی دیگر از ویژگی های بی شمار این سوئیچ شبکه است که بر  این حوزه های اصلی تمرکز دارد: پایداری/ EnergyWise/ سهولت عملیات/ امنیت بدون مرز/ تجربه بدون مرز. سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-24PC-L

در این قسمت میتوانید برای مشاهده دیتا شیت WS-C2960-24PC-L روی لینک مندرج کلیک نمایید.

ابعاد

4.4*44.5*32.8 cm

قابلیت POE

دارد

پورت شبکه

دارای 24 پورت اترنت دارای 2 پورت دو منظوره Uplink

برند

سیسکو

قابلیت رکمونت

دارد

محصولات پیشنهادی