آی پی فون یالینک مدل MP56

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت تلفن های تحت شبکه و VOIP یالینک yealink را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت آی پی فون یالینک مدل MP56 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • به همراه آداپتور فابریکی یالینک
  • دارای صفحه نمایش لمسی خازنی 7 اینچی 800 در 480 پیکسل
  • پشتیبانی از POE
  • پشتیبانی از بلندگو فول دوبلکس با صدا HD
  • دارای 1 پورت USB Type A
  • wifi دو باند 2.4G/5G
  • بلوتوث داخلی 4.2

مشخصات آی پی فون یالینک مدل MP56

آی پی فون یالینک مدل MP56 یک تلفن تحت شبکه مبتنی بر اندروید 9 است که از یک صفحه لمسی خازنی 7 اینچی و تجربه سازگار با SfB و سرعت پاسخ سریعتر برخوردار میباشد و همچنین قابلیت ارتقا نسخه سیستم عامل نسخه Teams را نیز دارا میباشد که این گزینه، یک انتخاب آسان و قابل اعتماد برای کارمندان اداری است. آی پی فون MP56 یالینک به لطف پشتیبانی از تکنولوژی صوتی و مگنتی Yealink Optima HD و اتصال بلوتوث برای هدست های بلوتوث، یک همکاری با کیفیت بالا را با انعطاف پذیری زیاد را ایجاد می کند. این محصول تلفن ویپ MP56 یالینک انعطاف‌ پذیری استقرار را با چندین گزینه از ابزارهای استقرار مایکروسافت، Yealink و Unify Square و همچنین ارائه خودکار ارائه می‌دهد که استقرار، مدیریت، ارتقا و نگهداری آن را ساده می‌کند.

در این تصویر آی پی فون یالینک مدل MP56 را می بینید که کیفیت صدای HD دارد.

در این تصویر آی پی فون یالینک مدل MP56 را می بینید که کیفیت صدای HD دارد.

آی پی فون یالینک MP56 با چیپست های قدرتمند جدید باعث بهینه سازی عملکرد محصول و چرخه عمر، ثبات و همچنین پایداری در دستگاه شده است. سیستم عامل Andorid 9.0 MP56 را با پاسخ سریع و تجربه تعاملی روان برای کاربران تقویت می‌کند. آی پی فون MP56 یالینک با پشتیبانی از سیستم دوگانه، محیط کار ایمن و پایداری را فراهم می کند. تلفن تحت شبکه یالینک MP56 بر روی دسک تاپ قرار گرفته که به طور یکپارچه برای کارمندان اداری طراحی شده است. گوشی آی پی فون MP56 دارای یک رابط کاربری متناسب با Teams، یک دکمه اختصاصی Teams، قابلیت تماس با کلید و سرعت پاسخ سریع تر است. همه اینها ارتباطات مناسب تیم ها و محیط کار را برای کاربران فراهم می کند.

در این تصویر آی پی فون یالینک مدل MP56 را می بینید که کارمندی است.

در این تصویر آی پی فون یالینک مدل MP56 را می بینید که کارمندی است.

هر مکالمه با گوشی آی پی فون یالینک MP56 ترکیبی از سخت افزار و فناوری نرم افزاری حرفه ای برای ارائه ارتباطات صوتی شفاف است. لازم به ذکر است، آی پی فون یالینک مدل MP56 به لطف صدای Yealink Optima HD، فناوری Noise Proof و سخت افزارهای بلندگو بدون هندزفری کامل با گوشی AEC و HAC، تجربه صوتی عالی را در یک فضای کاری باز ارائه می دهد. Yealink به مهاجرت ارتباط صوتی از Skype برای تجارت به تیم کمک می کند و همچنین مشتریان Skype Business Online تشویق می شوند که برنامه ریزی برای ارتقا یا شروع استفاده از Teams را از این پس شروع کنند.

در این تصویر آی پی فون یالینک مدل MP56 را مشاهده می کنید که ویژگی های خوبی دارد.

در این تصویر آی پی فون یالینک مدل MP56 را مشاهده می کنید که ویژگی های خوبی دارد.

ویژگی های برجسته آی پی فون یالینک مدل MP56

آی پی فون یالینک مدل MP56 دارای دو پورت اترنت گیگابیتی می باشد همچنین این محصول از برند یالینک قابلیت پشتیبانی از PoE را نیز دارد. آی پی فون MP56 دارای جک هدفون از نوع RJ9 (4P4C) می باشد. کمپانی یالینک تولید کننده انواع دستگاه های ویدیو کنفرانس ( Video Conferencing ) ، تلفن های تحت شبکه ( IPPhone ) ، تلفن های کنفرانسی ( Conference Phone ) ، هدست ( Headset ) ، اسپیکرفون ( Speaker Phone ) و چندین محصول سخت افزاری و نرم افزاری دیگر است. این محصول گوشی ویپ MP56 یالینک با ویژگی‌های بلوتوث داخلی و وای‌فای، قابلیت و قابلیت گسترش بی‌نظیری نیز دارد.

در این تصویر آی پی فون یالینک مدل MP56 را مشاهده می کنید که اندروید 9 دارد.

در این تصویر آی پی فون یالینک مدل MP56 را مشاهده می کنید که اندروید 9 دارد.

یالینک یک شرکت چینی است که در سال 2001 تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید و طراحی تلفن های VoIP و تلفن های IP تصویری آغاز کرد. این شرکت یکی از معروف ترین برندها در زمینه تولید تلفن های IP و تجهیزات VoIP می باشد که در بیش از 140 کشور دنیا فعالیت می کند و مقام اول را در بازار جهانی تلفن های تحت شبکه و SIP دارد. تلفن های شبکه Yelink در انواع مدل های رومیزی و بی سیم موجود می باشند و تلفن های رومیزی به سه دسته حرفه ای، اجرایی و منشی تقسیم می شوند. یالینک MP56 با مکانیزم تأمین خودکار کارآمد Yealink، از جمله استقرار و پیکربندی تلفن همراه است. مدیران می توانند از استقرار، مدیریت و به روز رسانی متمرکز استفاده کنند.

در این تصویر آی پی فون یالینک مدل MP56 را مشاهده می کنید که گواهینامه دارد.

در این تصویر آی پی فون یالینک مدل MP56 را مشاهده می کنید که گواهینامه دارد.

دستگاه های Yealink Teams مانند این محصول تلفن ویپ MP56 یالینک قابلیت ارتقامیان افزار از Skype for Business به نسخه Teams را پشتیبانی می کنند. ویژگی حالت ترکیبی در دستگاه های Teams تجربه همزمان Teams APP و SIP APP را فراهم می کند. علاوه بر این، MP56 از چندین پلت فرم مدیریت دستگاه، از جمله Microsoft/Yealink/Unify Square Device Management Platform پشتیبانی می کند. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های آی پی فون یالینک MP56 بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای کیفیت صدای HD و فناوری حذف نویز
  • سیستم عامل اندروید 9
  • دارای نمایشگر لمسی خازنی 7 اینچی
  • ارتباط بلوتوث داخلی 4.2
  • ارتباط دو باند WIFI 2.4G / 5G
  • پشتیبانی از هدست پورت USB نوع A
  • دارای پورت 2 گیگابیتی اترنت و پشتیبانی از POE
  • سازگار با Microsoft Teams، Skype for Business و چندین برنامه اصلی UC
  • پشتیبانی از office 365 و قابلیت ارتقا برنامه های دستگاه به SFB یا Teams

برای دانلود دیتاشیت آی پی فون یالینک مدل MP56 روی لینک زیر کلیک نمایید.

PDF

برند

یالینک

سیستم عامل

Android 9 OS

نوع پورت اترنت

10/100/1000

پورت گوشی (RJ-9)

پورت هدست

RJ-9

پورت USB

1 پورت Type A

پورت HDMI

تعداد تماس همزمان

قابلیت انتقال تماس

تعداد کنفرانس همزمان

نوع LCD

Fixed

صفحه نمایش LCD

صفحه نمایش لمسی خازنی 7 اینچی 480 در 800 پیکسل

نشانگر LED

بلوتوث

قابلیت POE

قابلیت WIFI

via 2.4G/5G

کلید BLF

کلیدهای خط

کلیدهای حافظه

صدای HD

بلندگو HD، گوشی HD

بلندگو

Full-duplex

سازگار با سمعک ( HAC)

کدک های ویدیویی

کدک های Narrowband

کدک های Wideband

ماژول توسعه

قابلیت Corded-Cordless Phone

ابعاد

44.5mm* 174.4mm* 168.7mm* 250.4mm

رنگ

خاکستری

دوربین

کیفیت ویدیو

Content Sharing

محصولات پیشنهادی