شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

تولید و نشر محتوا در ایمن ارتباط با رعایت قوانین سرزمینی جمهوری اسلامی ایران، قوانین مرتبط با حفظ و نشر آثار مؤلفان و منصفان و قوانین موضوعی در حوزه فضای مجازی  (قانون جرایم رایانه ای ) انجام می شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ایمن ارتباط منطبق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین و مقررات مرتبط با کاربر است.

در صورت ایجاد تغییرات در  قوانین و مقررات مندرج و رویه‏‌ها، قوانین و مقررات جدید در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

خدمات و محتویات وب سایت، تنها برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در وب سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند. در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات وب سایت جهت مقاصد تجاری حتما باید از قبل ما را مطلع ساخته و با ما تماس بگیرید. استفاده از محتویات “سایت ایمن ارتباط” برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع و آدرس وب سایت مجاز است.

تعریف فروشنده و مشتری

فروشنده= فروشگاه اینترنتی شرکت ایمن ارتباط به آدرس اینترنتی: imenertebat.org

خریدار = شخص حقیقی یا حقوقی ارسال کننده فرم سفارش خرید

تعهدات فروشنده:

  1. فروشنده متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.
  2. مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
  3. فروشنده فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.
  4. فروشنده متعهد میشود کالای اصل درصحت و در اسرع وقت بدست مشتری برسد.

    **فروشنده می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش خودداری کند. بدیهی است در صورت نیاز، هماهنگی های بعدی می بایست توسط فروشنده و خریدار انجام پذیرد.

تعهدات مشتری:

  1. خریداران حداکثر تا 2 روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
  2. خریداران محترم باید اطلاعات خود را به صورت کامل و دقیق در فرم سفارش وارد نمایند و لازم است شخصا کالا را از پیک یا پست دریافت نمایند در غیر اینصورت باید یک نفر نماینده برای تحویل کالا به شرکت معرفی نمایند در غیر اینصورت جنس به انبار برگشته میشود و هزینه ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.
  3. خریدار موظف است قبل از ارسال فرم سفارش و خرید هر کالایی اطلاعات لازم در مورد کالا را از طریق سایت فروشنده کسب کند و سپس سفارش خود را ارسال کند؛ زیرا بعد از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده و زمانی که سفارش در وضعیت “پرداخت شده” و “ارسال شده” قرار گیرد انصراف از خرید امکان پذیر نمیباشد.
  4. خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک کاملاً آن را بررسی و در صورت مشاهده آثار شکستگی و آسیب دیدگی از قبول آن خودداری کند. فروشنده مسئولیت شکستگی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی گیرد.در غیر اینصورت به هیچ عنوان کالای فروخته شده پس گرفته نمی شود.

*********

منتشرکنندگان نظرات و مطالب وبسایت ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج در بند 1 همین بخش بویژه قانون جرایم رایانه ای می باشنداهم مصادیق جرایم رایانه ایی عبارتند از:

1-عدم انتشار محتوا علیه عفت و اخلاق عمومی

2-عدم انتشار محتوا علیه مقدسات اسلامی

3-عدم انتشار محتوا علیه امنیت و آسایش عمومی

4-عدم انتشار محتوا علیه مقامات و نهادهای دولتی و عمومی

5-عدم انتشار محتوای که برای ارتکاب جرایم رایانه ای به کار می رود .

6-عدم انتشار محتوا مجرمانه مربوط به امور سمعی و بصری و مالکیت معنوی

7-عدم انتشار محتوای که تحریک ، ترغیب ، یا دعوت به ارتکاب جرم می کند.

***

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. ایمن ارتباط به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت ایمن ارتباط به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. ایمن ارتباط همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ایمن ارتباط به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ایمن ارتباط محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– ایمن ارتباط مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ایمن ارتباط محفوظ است.

– امکان پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای استان تهران مقدور می باشد.

– از آنجا که ایمن ارتباط یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، لازم است پیش از ارسال، مبلغ آن تسویه شود.

 

*****

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.Imenertebat.org است و نیز تنها راه برقراری ارتباط سایت شرکت، شماره تلفن  41525-021 و ایمیل ما به آدرس info@imenertebat.org میباشد.